house

shuu bräh !
skol idag , inget spec hände väl , misstolkade en massa saker , som vanligt . när vi slutade skulle jag och thilda gå till bussen , för lollo skulle till tåget . vi blaja lite så vi fick springa mot bussen när vi såg den . vi missade den precis .. jag vinkade som en galning åt busschaffisen , men han typ låsades att han inte såg mig , men jag är säker på att han gjorde det ! vi blev lite sura och thilda sjöng ; baaaaaaaajs buuuuuuuuuss , så vackert så ! sen kom alice henke geron frippe och mange och vi vandrade vidare till alle balle . inte henke , men resten . geron och frippe juckade runt i alice säng , haha ! sen såg vi på house , det var fett spännande ! de andra bara blaja runt mig men jag satt där , hyper focuserad ! men i pauserna garva jag asmycket åt geron och frippe . jag och thilda stack hem senare . nu ska jag försöka banka in glosorna i skallen och sen iväg på dans . lägger in en bild på mej och syster från fjällen , see ya !



love , J

Kommentarer
Postat av: T

supersöt bild!

2009-02-04 @ 19:49:30
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: alice

hahaha julia, kolla på en av bilderna som jag ladda upp!där ser man verkligen hur fokuserad du är x] <3

2009-02-04 @ 20:23:46
URL: http://balleomichow.blogg.se/
Postat av: julia

sv : T , thank you :)

sv al´le : haha , jag vet , ser super duper fokuserad ut x) <3

2009-02-05 @ 18:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0