ja då vare måndag igen då!

♥Tjena alla! ♥

Åå igår när jag skulle blogga så typ fick min data fnatt. Och jag skrev två ganska långa inlägg men varje gång så pajade det. Aja skit samma. Mn jag skriver lite kortfattat om gårdagen.

Igår: Igår gjorde jag en storstädning  det blev fint! Sen han jag med att vara med Julia en stund oxå. vi pratade om minnen ifrån när vi var mindre. Gud va vi va knäppa när vi var små! Vi eller Julia gjord också den här fina headern. Snygg va?? Jag älskar den. Bra julia!  Sen blev det dans vid tre som vanligt kul. Sen tog jag en snabb fika med mamma. Var mysigt. Igår kvällen kollade jag på the break-up . Nån som kollade?

Idag: Idag började som vanligt kl. 8. Höll på att falla ihop på väg till bussen men jag piggnade till sen. På väg till bussen halkade jag. Det såg nog veldigt kul ut. Haha, men det gick bra iaf. Skolan vr lite seg. No:n var inte kul. Skulle hålla på med dem där jobbiga frågorna, men jag var nästan klar så jag snacka med alice och julia hela lektionen. Gud asså Alice svar va bara för roliga. Hon hade inte riktigt orkat att göra frågorna så dem blev som dem blev, haha ! Sen hade vi typ teknik och spanska men där hände inget spc. Så har min dag vart. helt okej helt enkelt. Nu tänkte jag kolla lite bloggar och sen lir det väl läxor.. suck, suck.  

Kramar, L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0