Naglar och let´s dance!

Tjena igen!

Har ätit hemlagad pizza nu. Mums! Har också blivit på bättre humör. Gud asså ett tag på no:n idag ville jag bara skunka under jorden. Haha men nu har jag slappat en stund och kollat lite på nya pennor och sånt. Asså jag hittar ingen penna i skåpet så borde kanske också skaffa mig ett penskrin? Aja får se vad jag hittar. Kan kolla efter det imorrn. Ska jag antagligen till uppsala. Ska jobba lite där och sen ska jag väl kolla lite på stan kanske, om jag inte är döts trött. men i sånna fall måste jag upp tidigt imorrn så ska inte lägga mig så sent. Ikväll blir det mys i soffan och så ska jag väl kolla på Let´s dance. Asså jag hoppas verkligen att karl-jan åker ut idag. Gud jag klarar inte av att se honom dansa!

Sista timmen innan let´s dance ska jag ägna tiden åt mina naglar, dem ser bara så fula ut.. Kan kanske lägga upp en bild på dem senare. Måste läsa lite bloggar oxå, har nästan inte kollat nåra idag! hare bra ! /L




http://www.electronicretailermag.com/uploadImages/LetsDanceSpread.jpg

Kommentarer
Postat av: rasmus

jag vill bara säga att det här är sveriges mest inehållslösa och tråkiga och ONÖDIGA (felstavade) blogg!! LÄGG NER DEN!!!!

2009-02-07 @ 21:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0