mys med familjen

Tjena!

Tänkte skriva ett inlägg imorse mn jag hann inte hade mega bråtom så sry. Mn nu skriver jag iaf. Idag har jag varit i Uppsala. Var helt okej,och funderade oxå på vad jag ska ha med mig till fjällen. Ska ha en jätte fin skidjacka iår (tycker jag). Snart har jag allt jag behöver så det är skönt  är oftast i sistaminuten med sånt men inte i år. Nu på "kvällen" ska jag roa mig med att sy en bandana. Ska ha med mig den till fjällen :P. Pappa kommer oxå hem ifrån göteborg så det blir mys med fam. och såklart melodifestivalen som börjar ikväll. Nån som ska titta? Jag ska iaf. Jag vet inte riktigt vilka som ska vara med i år men det får bli en överaskning.

Som jag prata om igår så skulle jag försöka hitta några pennor och sånt och det gjorde jag idag. Kände bara att jag aldrig hittar nåra pennor mm. så nu ska jag hålla reda på dem. Köpte två stiftpennor och ett sudd. Köpte oxå några 3 "packet" med stift. Jag tyckte att dem var lite roliga för dem är ifärger. Haha, jt hade köpt sånna och jag tyckte det var lite kul så jag köpte sånna jag med. Hoppas det var ok. För att jag ska vara duktig och hålla reda på dem nya skriv sakerna så köpte jag ett litet svart pennskrin oxå, annars är allt borta på måndag. Var oxå rea på make ap store i uppsala så jag köpte två nya nagellack.Så jag ska antagligen måla om mina naglar ikväll oxå.De ena var typ lite pärlemor färgat super fin färg och de andra var gulskimrande. Det gula kommer bli skit snyggt i sommar.

Annars har det inte hänt så mycket mer! Har ni gjort idag då?  Skriver senare. kramar, L

Kommentarer
Postat av: rasmus

jag vill bara säga att det här är sveriges mest inehållslösa och tråkiga och ONÖDIGA (felstavade) blogg!! LÄGG NER DEN!!!!

2009-02-07 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0