vad fan har du ?!

tredje gången gillt , som man säger . på tredje försöket gick det att logga in ! har haft en askul eftermiddag med älsklingarna alice och thilda . vi kollade på en film som hette välkommen till familjen med Sarah Jessica Parker . hon är så himla pinsam i den filmen ! hon gör verkligen bort sig gång på gång  ... pinsamt . idag när jag och jt skrev på vår myt i ett grupprum så var det faktiskt ljust ute ! blev nästan bländad när jag kollade upp på himlen ! passade på att suga i mig lite D-vitamin ( genom fönstret ... ) och tur var väl det för sen blev det mulet och grått igen .. och kallt ! det märkte jag när jag alle thilda och lollo stod och väntade på bussen i typ tjugo minuter för att bussjäveln inte startade . sen kom jag på att jag hade mössa och vantar i väskan , men då kom bussen .. men jag hade det på mig i alla fall hela bussresan hem för att jag var stelfrusen. På eftermiddagen har jag , a & t också kollat på ladies night på dvd . det är bara för skönt ! ett stycke ska jag t och a försöka lära oss utantill , det är när de säger att män är svin som trycker ner en och om de ifrågasätter en så ska man greppa de om ballarna och säga ; " jag har högre medellivslängd än dig ! jag har möjligheten att föda liv ! vad fan har du ?! " haha , det bästa på hela showen !
snart ringer nog josefine , vi ska snacka över tele och jobba med so progektet vi håller på med , en pjäs om en rättegång . så , byebye !

pussar , J


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv/till Louise: Ja, super kul. Tack!

Kram <3

2009-02-12 @ 20:40:14
URL: http://iiidiiis.blogg.se/
Postat av: T

haha, garvar lika mkt varje gång ! :)

2009-02-12 @ 20:45:40
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0