vår känslor

heluuuuuuu ! what's up ? har vart i skol idag , som vanligt . vart trött och så , men jag njöööt av solen när det kikade fram . tänk att det är den 18:e redan , snart blir det lov , och snart blir det mars , och då blir det vår ! mars räknas väl som en vår-månad ? iaf gör den det enligt den där sången , ni vet " jaaaanuari börjar året februari kommer näst , mars april har knopp i håret maj och juni blablabla ... "
har big so-prov imorgon så jag måste läsa igen . fast imorrn ska vi hålla på med det och ett tränings papper som hör till hela lektionen så jag behöver nog bara läsa lite . btw , thilda , börja blogga ! det börjar ju bli twicetower här ! och screw you som säger att det är felstavat med trippletower och kanske twice med , men whatever ?! det är ett namn , så stavar vi ! och please jt , kommentera inte , det har du gjort nog x)
ska plugga , så see ya !

pussis , J

Kommentarer
Postat av: Ida

Var gärna med i min nya tävling, lottar nu ut halsband och örhängen!

Lycka till, kram!

2009-02-18 @ 20:32:42
URL: http://iiidiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0