Bankok Hilton

tjenispenis !
kom nyss hem från thilda , borde egentligen inte sitta vid datorn , har  läxor.. men jag ska fatiskt börja med de snart ! idag vare foto redigering mää alle balle . det gick bra fast vi satt mest och gjorde bilder av varann ! jag gjorde en med alles fejs <3 chips och cola . alle klippte typ in mitt huvut vid chipsväggen , tack balle ! till lunch var det fiskpinnar och engelskaläraren slog i oss att de var gjorda av rens och rester . vad trevligt det känndes att gå och käka sen ! efter skolan gick jag louise och thilda hem till t. vi åt lite mellis och fortsatte kolla på Bankok Hilton . den är typ aaas gammal , men riktigt bra och hemsk mellan varven . filmen är typ över 3 timmar lång , så vi får fortsätta en annan gång . ikväll blir det arobics med josefin ! juste , ska fixa ny header men jag hinner inte nu . jt ska också fixa en till oss , men vi får se hur den blir , troligen bra , men man vet ju aldrig (:

kiss and hug
JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0