debatt

tjenare !
idag hade vi vikarie igen på SO:n , dock en lite vettigare. vi fick typ leka debatt . först skulle vår "sida" vara emot abort. gick fett dåligt för oss , kanske för att det typ inte finns några bra argument mot abort .. sen skulle vi vara emot typ att sjukhus i danmark gav ut gratis sprutor till knarkare . det var lite lättare att argumentera för. jt gick wild and crazy i debatten och ba skreeek och sen på lunchen ville hon bli stadsminister . jag tror faktisk att det kan bli så .. när vi slutade så gick hilding runt och andades sina magsjuke baciller på mig , så jävla sjukt ! lärarna frågade ; äru frisk nu hilding ? och han ba ; nepp ! mysigt va ? efter skolan skulle jag , L & T först hem till henke. men vi ångrade oss för thilda skulle träna ganska snart och jag är allergisk mot hans katter .. så vi gick hem till T ett tag och sen gick jag hem och gjorde läxor . är färdig med alla nu *stolt* . nu hade jag tänkt fixa en header , men scrapblog krachade hela datorn så vi får se om det går .. thilda ska ladda in lite bilder från dagen ikväll , så kolla in bloggen senare !

love , J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0