Dum data

Hejhej!

Förlåt att jag inte skrivit ngt mn min data är helt knäpp! iaf har dagen varit helt okejj. I skolan hade vi månadsprov (kändes så där) , vi kollade även klart på bolt på spanskan. Fattade inte mkt, mn nåra få ord sådär. Aja tror inte att jag var ensam om dt iaf. Har inte ätit middag änu så är rätt hugrig. Blir thaimat idag. MUMS! Efter skolan idag gick vi hem till thilda. Vi  Kollade på film. Juste alice skulle klippa sig idag! Hon skojade me mej om att hon skulle klippa sig kort mn jag tror inte hon skulle dt, elr?
Mm dt blir någ bra iaf. Ska läsa lite bloggar ny.

Lots of love, L

Kommentarer
Postat av: alice

Haha ja, jag skojade bara med dig Louise :) Funderade på det men så blev det icke. Klippte bara sne lugg + topparna. <3

2009-01-29 @ 20:52:38
URL: http://balleomichow.blogg.se/
Postat av: L

Aa, såg dt på din blogg! :) Super snyggt alice<3

2009-01-29 @ 21:26:19
URL: http://trippletower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0