Home

Hejsan!

Har varit med T & J nu på eftermiddan. Vi kollade på Så som i himmelen. Den är faktiskt väldigt bra! Mn nu är jag hemma.
Dagen har vart helt okej, sluta tidigt å så. På so:n hade vi värsta skumma och läskiga vikarien. Och på No:n hade vi nån vikarie ifrån polen ( fast han prata svenska ). Vi fick läsa några sidor om Luft och vad dt var. Inte så roligt precis men ja Så är dt. Lunchen i skolan var inte så speciellt god. Fast dt brukar den inte vara så ofta så dt var inget nytt.

Det är så skönt att dt är fredag! Imorrn kan man ju ha sovmorgon ( de ska jag ha) . Skulle först till uppsala i morrn mn jag tror inte att jag orkar att  gå upp kl. 8. Julia ska till Ikea imorrn. Är dt nån som gillar ikea? Dt gör ja. Man kan gå och titta och så och sen har man massor ideer hur man vill ha dt på sitt rum. Och så blir dt oftast mer shopping än va man tror. Skulle kunna vara där mycket oftare än vad jag är nu. Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag äta en god middag! Skriver senare under kvällen!

Kramar  Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0