I taket lyser stjärnorna!

Hej!
Nu är jag hemma igen ifrån bion. Asså vet ni hur bra den var elr? Jag tycker den var super bra, rolig och väldigt sorlig. Jag, Thilda och Julia satt och gråt medans amanda skratta. Jag tyckte inte att den var lik boken mn den var ändå otroligt bra. I filmen var det lite fler saker som hände en i boken mn dt gjorde inget. Jag säger bara se filmen... Vi åt oxå lunch på heron. Fick först inga platser men till slut var dt en familj som skulle gå. Blev en el natcho cicken jr. för min del. Julia hade Bio biljetter som gick ut i veckan så vi fick av henne. Tack tack julia! Där för bjöd jag henne på lunch oxå. Amanda hade med sin kamera så vi tog bilder mn har inte dem än så kan inte lägga upp dem.

Har oxå vart på resturang nu på kvällen. Åkte precis efter bion. Vi åt på ett pasta ställe och jag åt en super god pasta rätt. Fast man kan inte kalla det "barn portion" För den var typ som en vanlig men dt kvittar. Så nu sitter jag här och skriver och är mätt och glad.  Ha en super mysig lördagkväll! Kramar L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0