M här =)

aloha everyone!♥

Jag har ju inte skrivit förut men gör det nu, nöjd julia? :D haha :P idag har jag vart i skolan och det va skitkul för vi hade en vikarie på so:n. jag tycker nästan synd om henne. hon hade typ ingen aning om vad vi skulle göra så vi körde tuttifrutti som tydligen är någon lek :P typ helt kaos, men skitkul :) efter skolan gick jag J & L hem till mig och vi kollade vidare på Bamkok Hilton. den r typ 3,5 timmar :P när dom gått hem så har jag gjort lite matteläxa och ätit.
nu ska ni få lite bilder :)
puss & kram
                       / M
    

                                 

    

1. underbara Julia i typ början av 7:an
2. haha, jag och louise när vi blajar som vanligt.
3. jag amanda julia louise & alice har tjejkväll hos amanda! <3
4. joel möller frippe geron henkr julia och jag kollar på pearl harbor =D
5. jag och louise vid färjan på mitt land.
6. julia & louise är lite oseriösa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0