mysig tisdagskväll!

HEJ IGEN!

Matten är klar skönt! Just nu sitter jag och Lyssnar på musik som jag måste kunna på söndag på dansen. går väll sådär : / .
Senaste timmen har jag haft lite spa här hemma. Med ansiktsmask, hårinpakning, nagelfixning och sånt. så nu sitter jag här med håret i en turban och myskläder. Kl. 9 ska jag kolla på house. Bara tycker såå mkt om house. Har desvärre missat en del, tror alltid att dt är på onsdagar mn inte ikväll ska det hända. Tänkte göra mej en macka och te nu . see ya!    
 
                                                                                                                                                                                      // L



(Jag med snygg turban på huvudet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0