number one

tjotjena !
en jävla massa pyssel har det varit för att få fram en fin header. jag och louise har suttit heeela eftermiddagen och försökt. alice den ängeln har skrivit ner hur man gör från början till slut och vi misslyckas ändå ! vi äger verkligenen på det här , men aja det är faktiskt första gången vi lägger upp en så den vi har nu får duga ett tag så får vi se hur det blir seenare.
iaf , jag louise och thilda har tängt att skaffa en blogg en tag , men thilda verkade först inte vara så pigg på det , och så vidare , men nu är den färdig , et voila ! thilda kanske inte bloggar så himla mycket eftersom hon har sin egen blogg , men hon ville iaf vara med , och det var ju bra ! som sagt hade jag och louise knåpat ihop en jättefin header men det bliev helt fult när vi la upp den. sen gjorde vi den vi har nu och det fick duga. någon som vet hur man fixar så att hela headern kommer med ? om den är stor alltså ?
see ya !
louise och julia



den finfina vi gjorde men som vi inte lyckades få upp . hjälp ?

Kommentarer
Postat av: T

puss :) såg först nui

2009-01-26 @ 20:00:32
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ni har ju jätte fin design och header! :) Ja, jag vet hur man gör men det är fö svårt att förklara. Får helt enkelt hjälpa er nån gah ;P

Jätte fin blogg tjejer! <3

2009-01-27 @ 20:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0