L is back

                                                                                   Hejhopp!

Kom hem för en kvart sen typ. Jag julia & Thilda har varit hos Thilda idag. Vi kollade på film och  åt te och mackor. Pappa kom rund fem och då åkte vi å åt hamburgare. var helt okej, mn hade hellre ätit en god sallad med tortelini elr nåt sånt. Fast dt skulle vi inte hinna för han reser imorrn (till göteborg) och har ej packat.

Nu ska jag typ göra klart min matteläxa kolla lite på engelskan. Mn har inte så mkt kvar på matten och eng. var inte svår så jag hinner nog me en del till.

Morgondagen är inte riktigt bestämd. Skulle kanske träffa mamma istan mn vet inte hur dt blir med dt. Annars ska jag nog vara med Thilda o julia. Prata med julia förut och vi tänkte kanske försöka oss på att göra en ny header. Måste bara säga att jt´s var väldigt fin som hon gjorde till oss, får se om vi ska ha den elr ej. Tack tack iaf !! Nej, ska läsa lite bloggar och sen matteläxan.

                                                  Ha en super kväll! :) Bloggar säkert senare!
              
                                                                                     Kramar L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0