bolt

hello !
idag såg vi vidare på Bolt på spanskan. fattade som vanligt nada men jag kollade iaf , dvs jag låg inte och blundade som igår. thilda louise lovisa amanda agnes och emma gick ner till centrum och köpte chokladbollar till oss och dom som vi käkade under filmen (a) jag och alle balle stannade i skolan och typ kollade runt lite och så . på bilden gick alice amanda alle louise och jag till musiksalen och ritade och geron hilding och marcus fick inte vara där enligt Bengan. så istället sprang de runt och tittade in genom alla fönster och bankade på dörren i en hel timme . villket liv egentligen .. efter skolan var jag , L & T med varann . kollade på en film som hette något med limit . den var hemsk ibland men ändå bra . jag brukar alltid sitta och typ prata med filmen som ; "nej gå inte dit" "gör inte så där" "klättra ner igen , det kommer en storm" t & l fick upprepa massa gånger ;
" Julia , de kan faktiskt inte höra dig " ! nu ska jag "scrapa" som jag enligt alle är beroende av . juste , vad tycker ni om den nya headern ? fin va ? och thilda slå mig inte för bilden , den är faktiskt jättejättefin ! och glöm inte att du har lovat och ladda in de finfina bilderna från idag & igår !

love , J


Kommentarer
Postat av: alice

Super fin design, Julia! :)

Headern också. Men jag får prata med dig om den där scrapingen.. tror att om det fortsätter som det gör så kan det här faktiskt bli ett allvarligt beroende.. haha x] <3

2009-01-29 @ 20:55:23
URL: http://balleomichow.blogg.se/
Postat av: julia

haha , vad säger du , borde jag söka hjäp ? x) <3

2009-01-30 @ 16:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0