90210

tjena mittbena !
ville bara börja med att säga ; härligt louise , du klarade att fixa ett inlägg trots allt ! ett bra ett också !
har precis ätit köttfarsås med spagetti och är propp mätt ! har också passat på att fixa ett av talen i matten , för att sen kunna slappa resten av kvällen. innan jag lägger mig ska jag bara läsa Barack Obamas tal som han höll i tisdags när han flyttade in i vita huset . kom på att det var till imorron , men det är bara fyra sidor så det är luungt. ikväll ska jag såklrt se på 90210 , har typ blivit min favorit serie på sistone , men jag har missat en massa avsnitt så jag är helt lost .. iaf imorron är det fotoredigering ( stavas det så ? ) med alle balle. hoppas det går lite bättre än förra gången när vår kamera inte ville starta och läraren typ drog . jag och balle bara kutar runt i skolan och letar . sen så kommer rolando förbi och vänder på batteriet och då hoppar den såklart igång .. gud vad vi är tekniska , balle !

so long långkalsong
JULIA

Kommentarer
Postat av: alice

Haha ja, så ironsikt det blev för du gick ju och klaga på att han särbehandlade oss som att vi inte kunde nåntin x] <3

2009-01-27 @ 20:16:42
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0