vilken tajming

tjenamors !
har som sagt vart på bio idag med thilda amanda louise och erka . i taket lyser stjärnorna var så himla sorglig , men ack så bra ! t , l & jag grät under slutet , och amanda kännde sig så "hjärtlös" när hon inte klämde fram några tårar . innan åt vi lite lunch och köade till popcornen hur länge som helst . jag vet hur långa köer det blir där ibland , men idag var det extremt ! kom in i salongen precis när själva filmen började . vilken tajming , som thilda sa ! jag rekomenderar iaf filmen starkt , verkligen värd att se ! innan bion var jag på ikea med la familja . skulle köpa nya sängar till mig och sis . 120 cm , lite bredare än jag har nu . sover nämligen i en som bara är 90 cm just nu . och sen en tjockare bäddmadrass också , så nu kommer jag sova som en prins ! jag älskar att ha sakerna sedan , men hur jobbigt är inte ikea ? det känns alltid som man är så väg mot strömmen av mäniskor , och när man kommer dit man ska är man helt yr ! alla barn skriker om allt de vill ha och vagnarna kör nästan över en . usch , det är verkligen inte min favorit plats . men som sagt , det är ju inte precis helt fel med att ha grejerna sen .

love , J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0