i taket lyser stjärnorna

tjenare !
kom hem från thilda för ett tag sen , hon skulle iväg och träna . imoron ska thilda och amanda och kanske louise på bio . jag ska först till ikea och sen kanske promenera dit jag med . de hade tänkt att se I taket lyser stjärnorna . har läst boken , och den är så bra , men så sorglig ! thilda kommer säkert gråta , kanske jag med .. juste idag såg vi en såå bra film också . Så som i himelen hette den. den var så fin men med en massa starka känslor . nu tänkte jag kanske scrapa lite , yesbox alice !



love , J

Kommentarer
Postat av: alice

haha du vi borde prata om rehab lite..

haha men det var en jätte fin ny design! ;) puss

2009-01-31 @ 12:14:08
URL: http://balleomichow.blogg.se/
Postat av: julia

haha , kanske x]

tackar tackar (: puss

2009-02-01 @ 11:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0