Blåbärsglass är et gott ?

Gjorde ett inlägg men vet inte var det tog vägen... Suck! Jaja, nu lir det kort om dagen:

Var med Julia och Jt . Spelade sims haha, lagade lunch , skrattade , åt chokladbollar :( , cyklade . Jag och Julia var så duktiga så vi körde in i en bro  så plingklockan på cykelen ramlade av och styret blev konstigt och Julia gjorde illa sig . Haha , men jag skrattar nu i efter hand ! Hoppas att det gick bra Julia blev lite rädd . Sen kom jag typ 30 minuter försent hem men jag klarade mig  iaf skulle på middag kl 6 hos farfar så ja tog det piano . Åt lite middag och kom hem nu, orkade verkligen inte vara där mer sorry ... Aa, sen har det inte hänt så mycket mera tror jag fårse vad somhänder imorgon . Nope nu ska jag ta mig lite glass !

/LOUISE

http://4.bp.blogspot.com/_lIwuzDrSJx0/SLjwK05ywWI/AAAAAAAAA1Y/mT_yNiWff6I/s320/7313112050119.jpg
Nu blir det blåbärsglass på menyn mums !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0