Från gult till rosa!

Tjenare !

Jag är hemma igen ! Har haft det super mysigt i Göteborg med lite allt möjligt . Liseberg, goda middagar och lite shopping! Hur har ni haft det ?


Kom hem vid  7 tiden sedan dess har jag ätit middag, och haft lite hemma spa . Från gula naglar till rosa blev det passar så bra så till mina nya tofflor/flipflops eller vad jag ska kalla dem . Måste bara fixa mina naglar på händerna också :)



Här är mina nya skor . Kommer ifrån Uggaustralia är super sköna ! Lite söt med rosa också :) blir perfect hemma inne eller varför inte ta med dem till  båten ? ♥ Älskar mina vanliga uggs så mycket så jag var tvungen att köpa dessa . Köpta i Göteborg för 250 kr (rea) vet att dem finns på Mathilde i Stockholm .

/LOUISE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0