Götet , nu kommer jag !

Kollade ju på minnestunden för Jackson , fan gud så sorligt ! Har inte ord till vad som hänt! Tårarna kom när hans dotter pratade .... Nu måste jag byta ämne .

Imorgon åker jag till Götet , så blir ingen bloggning här ibloggen på ett tag . Julia är ju inte heller hemma och Thilda drar till Grekland på fredag . Jag kommer hem på fredag och ska ut med båten på lördag morgon (som det ser ut just nu)  så bloggen kommer vara ganska tråkig framöver . 

Hoppas ni har det bra här hemma! Imorgon bitti vid 7 tiden åker iallfall jag ! Ska mysa mycket med familjen och bada i det härliga vattnet där , och Julia ska bada lite åt dig också du som gillar att bada !

/LOUISE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0