Hemma!

hejhej! kom hem från Spanien igår vid halv två på natten ungefär, och somnade på stört! jag har alltid lite svårt att sova på flygplan, så jag satt och läste Twilight i fyra timmar istället.. jag var rätt trött när jag kom hem, ja. resan var helt underbar! 30 graders värme och sol. har badat i havet en massa såklart och prövat min vattentäta kamera. shoppat en massa, både i köpcenter och på marknader. ätit god mat och konstigt godis, mysmysmys!
imorse vaknade jag av värmeslag, seriöst jag var så jäkla varm så jag trodde jag skulle svimma! i Spanien hade vi aircondition (stanving?) så där var det alltid kallt i huset. men det är skönt att vädret är nice här hemma, ska förmodligen ut och segla nästa vecka, så det vore ju bra om det var varmt då. nu ska jag gå och ta något kallt att dricka, byebye!
pussar 
JULIA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0