Julia tack för idag !

Hej hej!
Dagen blev riktigt bra ! Började med att jag och Julia tog tåget till söder och kollade på den nya Harry Potter filmen . Ja, den var ... bra men asså ja jag fattade inte allt kommer aldrig på vad nån heter så det blev lite rörigt i huvudet på mig . Men snällaste Julia hjälpte mig att förklara sen tack ! Fick en del skrattanfall innan bion hade börjat , haha Julia tappade ut massa popcorn på mina fötter haha , det är bara du och jag julia som fattar tror jag . Sen efter bio träffade vi Julias mamma som skulle handla mat . Hon undrade om jag ville äta där och ja det klart jag ville ! Men pappa hemtade oss och körde oss till Julia där vi spelade lite sims 3 och kollade på film och så riktigt roligt! Ja sen åt jag där och min familj hämtade mig vid 21.50 typ . Sen har jag inte gjort så mycket tänkte blädra igenom lite gamla tidningar och kolla om jag hittar något snyggt och klistra in det i en bok , fick ideen ifrån en tjej som hade en fin bogg! Har gjort massa Block med kläder i som jag vill ha men nu tänkte jag göra som outfits lite oligt faktiskt! Nej nu ska jag börja med det kanske visar någon sen eller imorgon är lite trött efter dagen så det blir inte så sent för mig idag  . Puss och hej leverpastej! :)

/LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0