Lite av varje idag!

Hej hej! :)
Förlåt för dålig uppdatering men mitt internet har inte haft tekning så jag har inte kunnat blogga.
Dagen idag började med att jag gick upp vid 11 tiden. Åt lite och åkte iväg till nacka forum för att kolla en butik och sedan handla mat , blev några butiker till och jag och mamma köpte en tröja tillsammans för den fanns bara en kvar på rean . Super mysig är den , speciellt nu till hösten. Kommer bilder senare. Sen åkte vid och handlade jag satt kvar och kämpade med min magont ajaj, men den går över snart känns bättre nu. Sedan kom mammas bror och fru hit för att äta lunch . Vi var som vanligt lite sena med maten, så vid åt vid 4 tiden men gott var det. Sedan har jag målat en hyllbit som jag ska sätta upp på rumet senare/imorgon. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra mer , en av dem få dagarna som jag inte planerat något men men jag ska kanske städa nu när många är borta . Hare bäst flytväst!

/LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0