nada bloggning förens imorgonkväll

Skulle ladda in dagens outfit men nej, det går inte alls! Gud så sur jag blir !! Istället får ni dem imorgon kväll och då kommer morgondagens också :) Hoppas bara att det inte krånglar då också... Jaja slut pratat om det! Imorgon kommer jag inte blogga förens på kvällen, ska nämligen till min brors kompis land och vakta små syskon . Det blir ganska kul då, men jag hade hellre träffat Julia som jag hade tänkt men jag var tydligen tvungen att åka med :/ men jag ska göra det roligaste av sitvationen såklart! :) Nej nu ska jag inte klaga mera jag ska gå och byta om till sovkläder , borsta tänderna och sedan sova , ska ÅKA kl. 9.15!!!!! imorgon haha , har det super ! //Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0