Rea älskare!

Hejsan :)

Dagen idag började med att jag gick upp runt 9.15 för att duscha och göra mig klar . Var så grymt trött så jag trodde aldeig att jag skulle komma upp ! Sen åkte vi mot stan . Hittade lite saker också, alltid roligt! :) men fick också köpt tyg som jag skulle ha . Så snart får ni se vad det ska bli måste bara sy dem först ! Antagligen ska jag sy det imorgon om vi inte ska ut med båten ( som jag hoppas) . Var i stan ett tag, till halv 4 ungefär och sedan åkte jag hem till Thilda för att träffa julia och henke (och thilda såklart :P ) kollade lite på film och så . Sen har jag inte gjort så mycket mera . Nu ska jag kolla några saker och senare ska ni få lite bilder på vad jag köpte idag nästan allt på rean :)

http://www.slojdmagasinet.nu/images/Butik/Begbok/rea.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0