Stort fan av Thomas sabo

Något som är grymt roligt att titta på det är Thomas sabos berlocker . Dem är så grymt fina  ! Och det finns så många också ! Jag  blir kär i nya hela tiden ! Det som gör att jag inte shoppar dem så ofta är priset . Dem kostar från 200 till rund 700/800 kr/st . Men dem flesta kostar runt 500 lappen . Igår köpte jag 2 st och jag blir glad bara att tänka på dem ! Ha, måste köpa flera ! Ska hålla ögonen öppna nu när jag ska till göteborg om jag hittar en affär som säljer dem så måste jag nästan slå till på en till! Dem har funnits ett bra tag nu, och jag har tänkt att köpa dem flera flera gånger min mamma tänkte köpa några till mig när jag var lite yngre men sen hittade hon ett super guligt (i bättre pris klass) men desvärre gick det sönder .

Har du några berlocker ?

http://distinguish.blogg.se/images/2009/thomassabo_37395117.jpg 

Jag har köpt mig tingeling på första raden som sitter på en pärla och en annan som föreställer oxen .

/LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0