Today

hejhej! fick precis  reda på att louise tydligen inte alls ska ut och segla i veckan som vi hade planerat så länge.. trevligt värre.. anyway dagen; idag åkte jag syster och pappa för att köpa nya flytvästar till mig och sis. efter det drog jag upp till thilda. vi slö kollade lite på någon dålig komedi. senare kom henke och satte på troja. den var grymt trist bara krig hela tiden, så vi gjorde lite lunch istället, majskolvar blev det. sen spelade vi lite badminton, eller well henke och thilda spelade, jag var för dålig.. sen kom louise och vi gick i och såg på sälskapsresan 2. senare körde thilda ut oss så jag drog hem. nu ska jag nörda sims 3 och sen duscha,
godnight!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0