Trött men nöjd

Hejsan ! ;)
kom hem ifrån skärgården idag, super mysigt där ute synd bara att jag sover så dåligt, men annars har det vart bra träffade julia och en annan familjen en dag och en annan dag åkte vi till pappsens jobbakompis land . Har haft en del saker att göra dem senaste dagarna helt enkelt . Hade inget batteri i kameran men julia tog lite bilder som kommer snart tror jag .

Nu ska jag kolla lite på film och sedan gå och sova har världens påsar under ögonen . även fast jag sov nästan hela resan hem idag så är jag halft död, gud vad händer ? :(

http://1.bp.blogspot.com/_udNaAs2KfqU/SHZiu9rJgAI/AAAAAAAAA1k/fVpIfPy6_Qw/s320/coffehound.bmp
Snacka om att jag känner mig såhär !!

/LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0