Söt träsko! :)

Hejsan :)

Vaknade kl. 9.50 av att Julia ringde . Hon undrade om vi skulle ut och segla men nej vi skulle inte det . Jag som ville det ! Men men, jag och familjen hade inte packat handlat mat eller något och sen tyckte mamma att det blåste för mycket . Men nu har vi iaf handlat mat så imorgon drar vi ut ! Yes , kanske vi kan träffa dig då Julia ? :) Sen åt jag lite frukost och bestämde mig för att ta mig en liten trip till stan . Pappa var så snäll så och körde mig tack tack . Kom hem nyss med litte mindre pengar på kontot . Köpte mig en till berlock till mitt Thomas sabo armband såklart ♥ Blev en jättesöt liten träsko . Köpte kedjan i Göteborg så nu har jag tre berlocker på den . Inte så många men alltid en början . Nu ska jag leta lite i garderoben efter något att ha på mig senare ska till mina kusiner och äta Lördag middag , mysigt!

/ LOUISE



( detta inlägg skulle publicerats vid tre tiden men något hände :/ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0