Vätskebrist ?

Hej hej!

Blir ett kort inlägg, var på lite outlets i barkarby iidag runt 11 tiden. Hittade lite grejer som jag ska använda i höst både till skolstarten och till dansen och så skulle jag träffa Julia och Jt för att gå och se den nya Harry potter filmen . På våg till söder för att möta upp dem blev jag helt illamående , svettig och jättekonstig så jag var tvungen att åka hem istället . Tråkigt, men jag orkade inte sitta där och må dåligt lixom . Så nu har jag sovit i 2 timmar och känner mig lite bättre . Tror att jag har druckit för lite idag . Nu ska jag fortsätta vila lite och sedan måste jag sy, ska göra ett par kökshanddukar till några kompisar som vi ska till imorgon :)

/LOUISE

http://farm4.static.flickr.com/3484/3228546226_2e5fe49817_o.jpg
Nu är det dags att dricka ett stort glas med vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0