Bada ?

Hej hej!

Gud vilken underbar helg jag hade! Jsg och familjen seglade till dalarö och vet ni!? Jag doppade mig för första gången! Ha, gissa om jag var stolt sen! Dessvärre brände sig jag lite men det var nästan ingenting så det var ju tur  men resten av familjen brände sig ordentligt! Pappa var helt rosa röd i hela ansiktet .  Jaja , idag så ska jag först vara hemma ett tag ska fixa naglarna mm. och sen kl.1 så ska jag iväg på en grej vill inte äns veta om det! Tandläkaren .. Kommer inte nämna dte mer för jag är så grymt rädd!!! Aa, efter det så ska jag träffa Thilda :) tror att vi ska åka och bada eller något roligt! Nu måste jag duscha ! Hare bäst!

/LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0