bloggpause?

TJENA IGEN:)
haha det va länge sen, typ en månad sen elr? jag har helt enkelt haft det fullt upp så jag har inte hunnit skriva något, ni vet det är mycket nu innan sklan slutar, men jag gissar på att ni fått bra uppdatering från julia och louise:) ja ska försöka bli bättre på att skriva, fast det kommer bli svårt att hinna med nu i sommar, man vill göra så mkt, inte bara sitta inne framför datan, så det blir nog mest på regninga dagar som jag skriver :p som ni säkert redan hört så slutar vi i skolan på Onsdag. oh gud så underbart! i morrn så ska  skolan åka till skansen hela dagen, och efter det så ska i alla fall jag (och förmodligen en hel dek fler) åka till grönan efter. det ska bli riktigt kul :) på skolavslutningen så har jag hösrt att typ alla tjejer i klassen ska klä upp sig från topp till tå, medans alla killar ska typ komma i vanliga kläder som fotbollströja. jag säger bara ; fan va tråkiga ni är killar!!! hallå, om man inte klär upp sig så märker man ju inte lika mycket att det är en speciell dag... tråkmånsar. jag ska i alla fall ha en vit axelbandslös klänning från Jc, vita skor med klack från Wedins (som jag har allvarliga problem att komma överrens med) och typ uppsatt hår i en knut. roligre än mjukisar i alla fall. :P nu ska jag nog i alla fall ta mig en kopp te och ta det lugnt. sista skoldagen i morrn, sorligt.

Love
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0