Dans är mitt liv!

Hejsan ! :)

Hur är det med er ? Själv lyser jag som en sol:) Är så himla glad! Dans lägret började ju idag och det var så grymt kul!! Fast visst var det jobbigt svettades en hel del men jag tyckte att det var såå j*kla roligt! Det började kl. 11 , med Jazz som var väldigt roligt och svårt! Sedan var det "mellanmål" som bestod av ett glas saft och ett äpple . Åt en del äpple men sedan kom jag på att jag har kors allergi mot det, (fråga mig inte vad det är) så det började klia super mycket i halsen. Men jag drack super mycket vatten så det gick bra iallfal . Sedan var det daxs för balett . Jag trodde inte att det skulle vara så kul faktiskt men det var det! Nästan färdig att börja på det . Och sen var det lunch och sedan Mordern dans . Allt var så bra och det var jättebra lärare ! Kommer att bli så roligt dem nu kommade 2 veckorna på lägret.Tyvärr så vet jag inte om jag kommer att hinna och ha så mycket tid med bloggen men ska försöka ! På slutet kommer det också bli två uppvisningar och bara 9 nummer jag och min grupp kommer vara med i tre stycjken :) Nej nu ska jag äta hallon .

Pussar och kramar ♥

LOUISE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0