Dans på rosor

Hej ! 

Dans uppvisningarna idag gick som en dans på rosor det blev jätte fint och jag gjorde inte bort mig haha :P

Jag vill verkligen tacka dem fina och duktiga  danslärarna som gjorde så vakra roliga och fina danser till oss !

Dem här två veckorna kommer jag inte glömma på ett tag ! Jag älskar verkligen att få stå på scen där hör jag hemma .

Emma, Bea , Karin och alla andra nya vänner jag har träffat ni är verkligen underbart fina människor hoppas att vi fortsätter

ses i framtiden tjejer och H.e också såklart!

Under dem två veckorna med er har vi kömpat hårt för att bli så bra som vi blev med många hårda pass med också många

skrattanfall visst  ? Jag och andra har också märkt resultat av träningen jag känner mig väldigt frisk jag har gått upp i vikt

p.g.a att jag fått mera muskler och blivit smalare med det bästa av allt var att jag hade så grymt roligt så jag vet inte vad jag

ska säga !  Vi hade riktigt roligt på scenen idag tack för det !

http://bloggportalen.aftonbladet.se/blogportalimages/avatars/originals/39291.png

Livet är en dans på rosor


/ LOUISE




Kommentarer
Postat av: T

va! livet är allt annat än en dans på rosor, i alla fall enligt m ig :( :P haha

2009-06-28 @ 15:00:38
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0