Dans , stan och thaimat nästan det bästa som finns !

Hejsan bloggen !

(Lessen för denna uppdatering! men jag hinner inte med just nu )

Dagen var på dansen och vi jobbade riktigt hårt för att få klat danserna idag . Alla danserna är klara utom en liten liten bit av morderna som blir klar imorgon! Alla de tre danserna är tre minuter långa så det blir kul! Efter dansen åkte jag till hötorget och gick runt en tag där käkade en glass och sedan träffade jag pappa. Åkte till söder och gick sedan till h&m för att köpa ett par vita tajts till dansen mina var sönder :/ och sen ner till slussen . Möte upp mamma och gick och åt middag på ett thai ställe .
Själv så åt jag Super king chic som innehöll kykling wokade grönsaker och en underbar sås . Så nu är jag helt slut har värdens träningsverk också , men då vet jag iallfall att jag inte vart en degklump hela dagen! Haha ..

Nu ska jag läsa bloggar !

/ LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0