Fågelskådning kl. 3!!

Som julia redan berättat hade vi fågelskådning idag. Gud, asså jag var tydligen så trött så mamma frågade först om hon skulle cykla med mig och dit jag skulle vänta på Thilda och Julia ligger typ några hundra meter ifrån mitt hus. Vi cyklade iväg och sen körde vi fel. eller aa det var våran lärares fel som inte ens kunde vägen, tack tacK! Vi gick runt och kollade på fåglar (eller det var det man skulle göra) men vi satt ner på en klippa . Vid halv 8 fick vi åka hemmåt . Ha, gud asså Julia du fattar inte hur veck du var när vi hade stannat för att kolla vad klockan var. Du sat stilla i flera minuter! Blev nästan lite rädd för att du hade gått i ide eller något men efter 100ade frågan så började hon vakna till liv :) Aa, när jag kom hem var jag inte alls trött och klockan var inte mera än 5 över åtta så jag åkte till uppsala för att fortsätta med min kläning , kom hem nyss, Och gissa vad jag gjorde på tåget ? Somnade ! Gud va pinsamt , a resten av kvällen tänker jag ta det rätt lungnt ska måla naglarna och lägga mig tidigt! Sorry om man fattar nada av detta inlägg men just nu kan jag nästan skratta åt vad som helst .

( ber om ursäkt för min dåliga update! Men det är ju sista dagarna i skolan tack oc lov så snart är det sommar lov , hoppas att jag har mera tid då !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0