God glass !

Godkväll!

Har ni gjort underkvällen/eftermiddagen ? själv så har jag och mammsen fixat mysigt i trädgården :) kanske inte låter mysigt men jag har mera sakt var blommor mm. ska vara . Blir riktigt mysigt på våran baksia tycker jag! Kommer bli så mysigt nu när sommarkvällarna kommer att sitta där ute med några vänner !



Nu ska jag snart äta middag! Det blir färsk potatis och grädfil med gräslök och rostbiff . Så jäkla gött! Är helt kär i färsk potatis typ det bästa som finns !! Sedan blir det mera godis , ikväll så har vi nämligen köpt en super god (har jag hört) glass och väldigt dyr på köpet så jag hoppas att det blir gott !  Imorgon blir det tidig uppstigning för mig . Så ska lägga mig tidigt! Nog för idag! Pussar och kramar

/LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0