Kan knappt skriva

Tjenare !
Var ett tag sen, men tyvärr så har jag ingen vidare anledning, eller jo mådde inte alls bra ifredags så jag fick gå hem ifrån skolan. Och idag, aa lite bättre men har svårt att andas och så :/ . Men jag HATAR med stora bokstäver att må dåligt så jag följde med mamma och bror till stan vid tolv tiden idag och var runt slottet och kollade lite . Var grymt mycket folk där så vi var bara där en stund. Sen var jag på Nk för att kolla på någon slags litenplånbok eller liknande som jag kan ha när jag har en liten väska. Har några där jag inte får plats med min älskade plånbok så gick in på dkny och hittade en där . Tror att det blir en sådan i framtiden men jag skulle kolla på några andra ställen också men hittade ingen bra som gick till plånboken och det måste den ju ,så hoppas att jag får vägarna för bi i veckan så blir den min ! :) Aa, jag känner att jag knappt ser vad jag skriver  plus att jag inte har ingen blogg lust just nu, men som tur har Julia uppdaterat bra ! De senaste dagarna har ni inte fått några outfits eller så hoppas att jag kommer ta mig mera tid till det i framtiden ska försöka . Aa, nu måste jag gå och prova mammsen och jag syr klart mina kläder till skolavslutningen alltid i lika god tid (hahaha)

LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0