my life is messy.

hejhej .

för tillfället är mitt liv väldigt messy. jag orkar inte dra upp problemen igen för då kommer jag börja gråta igen. det står en hel del på min andra blogg (hedbecks.blogg.se) sorry julia:P mendet kommer att lösa sig, det hoppas jag i alla fall, på ett eller annat sätt kommer jag att lära mig att leva med det. bara kortfattat är det så att annika världens bästa tränare och hennes dotter amalia min bästa vänn ska flytta till göteborg, och dom kommer inte tillbaka. dom ska flytta redan den här veckan. min sista träning med dom är på onsdag. dels därför har jag inte skrivit på ett tag. det är nog med jobbigt att skriva det en gång. sitter för tillfället och lyssnar på musik. syrran och hennes kompis sover, vilket min mamma också gör så det är rätt lugnt här. ska kanske oxå gå och sova snart. borde nog göra det. det sägs ju att det är bra med mycket sömn. jag tänkte kasta in ngn/ngra bilder oxå. det blir roligare så tycker jag.

kram
M

skolavslutingen förra onsdagen  :P

haha jag och louise på skansen, den bjuder jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0