Shopping !

Godmorgon!

Hur är det med er ? Med mig är det helt ok . Har ont i halsen idag så måste ta det lugnt idag på dansen suck. Vill anstränga mig extra mycket nu när det är sista dagen innan föreställning (ee :D) men måste kanske ta det lugnt så att jag kan köra imorgon :/

Igår :

Först dansen , blev klara med alla danserna så det var ju jätte roligt och bra ! :) älskar att dansa!
Efter dansen gick jag till sture gallerian för att spana in rean . Men dem flesta butiker har inte så mycket rea ännu, men den kommer snart det vet jag! Gick mot NK och kollade i två fillipa k. butiker på vägen efter en tröja som jag hade sätt på 40% som jag var helt kör i . Men ingen hade den . Gick in på NK för att kolla om dem hade den där , ike sa nike . Och sedan till ålens . Men nej där såg jag ingen heller , ringde till mamma och berättade att jag inte hittade den och hon sa att jag skulle fråga om någon anna butik hade den . Men dem hade tre st kvar på lagret! Mina läppar fick en stort leende och så köpte jag /mamma åt mig denna tröja :



Fin va ? den är vit och marinblå och svarta knappar på axlarna! Älskar den! ♥

Sen hittade jag också denna på NK på 50%  . Man ska ha nyklar och kort i den och så är den i samma serie som min plånbok, kostade ca. 250 kr på rean .



Och här är dagens outfit, ska ha på min nya tröja redan idag , frågan är bara den kanske är lite varm men men..



Tröja - Fillipa k.
Shorts - h&m
Väska . pepe jeans
Skor - h&m

Nu har jag lite brådis , min buss går snart men ha en underbar dag !

/LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0