Snart är hon hemma igen!

Tjenare :)

Idag åkte jag till värmdö med min bror och farmor för att bada . Riktigt mysigt blev det faktiskt! Åkte till en strand där vi var hela dagen låg i solen och badade mycket! Fick lite solränder efter bikinin men bev mera röd än brun :( haha, jaja sånt är livet! Kvällen blir framför tv:n med allsång på skansen . Känner mig lite illamående kanske är av mycket sol vet inte , men mamma skulle köpa sorbet kanske det hjälper ? ♥

http://img.timeinc.net/recipes/i/recipes/ck/08/06/tea-sorbet-ck-1809106-l.jpg



Juste , Julia hade ringt mig så jag ringde upp . Hon kommer hem imorgon natt , roligt roligt! :D


Ha det bäst nu mina vänner ♥

LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0