En liten lista!

1. Hur gammal är du om fem år?  18 :)
2. Vem var den sista du träffade? Min bror som sitter p våningen över mig
3. Hur lång är du? ca. 175 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Bröllops duellen , se den!
5. Vem ringde du senast? Julia ♥
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Okej:), men ha det så kul då! <3
7. Vad är dagens planer? Slappa och dricka tee
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Älskar att prata i telefon men sms går också bra :)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? 5min kanske?
11. Vilken ögonfärg har du? Grön bruna
12. När vaknade du idag? 8 av att jag behövde snyta mif :(
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, men bara på gatan
14. Vilken är din favoritplats? Balettakademien, hos kompisar och i skärgården
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? spelar ingen roll idag
17. Vad skrämde dig som barn? hello? , är ett barn!
18. Vem fick dig att skratta senast? Vet inte , Julia tror jag :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär tyvärr :/
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Kläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? Dos
23. Hur många landskap har du bott i? 1, du?
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej, dricker inte
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja, det tycker jag !
27. Vilken är din favoritglass? Gillar mint nogger
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa :) haha nej men jag vet inte
29. Tycker du om kinamat? Det är gott!
30. Tycker du om kaffe? neje :)
31. Vad dricker du till frukost? Vatten vatten bara vanligt vatten
32. Sover du på någon särskild sida? byter sida hela tiden
33. Kan du spela poker? Thilda försökte lära mig
34. Tycker du om att mysa? Det klart!
35. Är du en beroendemänniska? Av vadå?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? aa , Lucas
37. Vill du ha barn? ja, varför inte ?
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja !
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope
40. Föredrar du havet eller en pool? Spelar ingen roll bara att det är varmt i vattnet !
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken?Ja, men jag handlar bara dyra smycken på rea :)
43. Har du någon gång testat narkotika? nee du , ska jag inte göra heller !
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Middag
45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns flera!
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på hälen är ag ramlade med cykelen en gång
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har sparat en söt kläning !
49. Flirtar du mycket? haha nee
50. Vart togs din profilbild för din blogg?har ingen!"
51. Kan du byta olja på bilen? äger ingen bil så nej
52. Har du fått fortkörningsböter?Men om jag inte har någon bil ?
53. Vilken var den senaste bok du läste? En shopoholic ..
54. Läser du dagstidningen? inte ofta
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Chic
56. Dansar du i bilen? Nej, men sjunger
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the Voice och star !
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ett adress :)
59. När var du i kyrkan senast? Skolavslutningen
60. Vilka personer utmanar du? ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0