Lista

1. Tre ord varför du sist spydde? - Usch,
2. Vad gjorde du 07:00 imorse? - Låg och sov
3.Vad gjorde du för 30min sen? - Vandrade i regnet ..
4. Vad hände dig 1995? - Jag kom till världen
5. Vem fick dig att skratta senast? - Nora
6. Vilken färg är din borste? - Guld
7. Vad köpte du sist? - Popcorn
8. Vilken färg har du på din tröja? - Kornblå
9. Var förvarar du dina pengar? - I ett kuvert
10. Hur var vädret igår? - Regnigt
11. Vad ser du framemot? - Spanien-resan
12. Snarkar du? - Inte vad jag vet
13. Vad är 15? - En ålder
14. Vilken skostorlek har du? - 38/39
15. Vill du klippa dig? - Yes, men bara topparna
16. Är du över 25? - A exakt, det är därför jag är född -95, jag är en liten vampyrunge x)
17. Pratar du mycket? - Japp, speciellt när jag är trött
18. Kollar du på O.C? - Nepp
19. Har ditt namn ett "x" i det? - No
20. Känner du ngn som heter Steve? - Tror inte det
21. Hittar du på egna ord? - Aa
22. Är du en typiskt svartsjuk person? - Nja, tror inte det
23. Vad har du för mobil? - En som borde skrotas mycket snart
24. Vem ringde dig senast? - Mamma
25. Biter du på naglarna? - Nej usch
26. Har du lockigt hår? - Lite självfall
27. Vilken konsert ska du på härnäst? - Pink XD
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - Ingen
29. Hur många gånger har du svurit idag? - Don't know
30. Vilket ord säger du ofta? - Typ
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? - nepp, för jag har sooooommarlooov XD
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sistt? - Vet inte
33. Vad borde du göra nu? - Fixa middagen
34. Har du något smeknamn? - Mhm, men inga bra
35. Sover du mycket? - Yes (a)
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? - Bröllops duellen
37. När var du sist ute? - För typ en halvtimme sen
38. Har du gråtit idag? - Nope
39. Är du en glad person? - För det mesta
40. Har du roligt nu? - Nja, inte så värst
41. Vad äter du helst? - Gott
42. Vem var du med sist? - Elin, Nora och ett par till
43. Pratar du i sömnen? -  Aa
44. Vem kramade du sist? - Tim
45. Nämn den bästa personen - Det finns fler än en
46. Tycker du om någon just nu? - Inte på kärleks sättet
47. Vill du flytta? - Nej
48. Hur ofta borstar du tänderna? - Morgon&kväll, ibland fler gånger
49. Är du egoist? - Tror inte det
50. Gillar du att bada? - Love it!
51. Skrattar du åt allt? - Åt mycket iallafall
52. Vem får dig alltid att skratta? - Amanda
53. Gråter du när du tittar på filmer? - Ibland
54. När grät du senast? - Kommer inte ihåg faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0