knäpp måndag

Allting är helt snett! Min dygnsrytm är totalsabbad. Gick upp kl. 2.15 inatt för att åka på fågelskådning. Började med att vi cycklade för långt eftersom vi missade den lärare som visste vägen. Jag och Thilda var nära på att däcka på trottoaren. Vi satt vid en golfbana, och hon sa "kolla en hare!" och jag sa typ "här hare gått en hare. Hare?" Vi skrattade så vi höll på att tappa andan. Vi har så grymt dålig humor när vi är trötta. När vi skulle kolla in fåglar var vi några stycken som satte oss på en klippa vid en sjö. Först snackade jag asmycket, kommer inte ens ihåg vad jag sa nu, och sen somnade jag nästan, men tack vare JT höll jag mig vaken.. sen irrade vi runt i skogen ett tag, klättrade upp på ett berg, fick höra något om öst och väst.. Jag var så himla trött! Sen fick vi cykla hela vägen tillbaka.. De andra stack, så jag och Louise ställde oss vid en lyckstolpe på kvarnbergsplan och typ höll på att somna, iallafall jag. Jag frågarde Louise vad klockan var. "fem i åtta". jag ba "vad fan gör vi här vid den här tiden? vi är ju knäppa i huvudet.." sen gick jag hem, duchade och somnade på soffan. vaknade halv ett. Det kännde helknäppt, allt är liksom förvridet. för 12 timmar sen satt jag och åt frukost, jag borde egentligen gå och sova snart.. eller? ni får ursäkta, jag är fortfarade helt veck.. klockan fem ska jag vara i huddingeaulan för dansrep. som grädde på moset.

byebye ,
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0