i'm off to spain!

hejsan! förlåt för mitt plötsliga upphörande här i bloggen, men jag har haft fullt upp med annat kul såhär på lovet, och varje gång jag sätter mig framför datorn slår jag på sims 3 istället XD har spenderat den här veckan på teatern. har gått på läger och det har vart skitkul! idag var det en mini-uppvisning med ett musikalnummer och ett par inprovisationer. efter att ha sagt hejdå till alla åkte jag hem och började direkt packa inför imoron, reser ju till Spanien!! ska bli pirrigt att flyga, men ska ha på mig min sköna mysdress och ta med mig twilight, så ska jag förslöka att inte tänka så mycket på det. så för mig blir det misommarafton på ett flygplan, men inte mig emot, lämnar gärna 10 grader och regn bakom mig och hälsar på 30 grader och skinande sol! känns väldigt mysigt att bara packa ner massa solklänningar, kjolar och linnen; sommarkläder helt enkelt, i resväskan. men jag tror att jag måste skära ner på mitt berg av kläder, allt går nog inte ner..
Louise drar ju iväg till Småland idag, så jag antar att det blir en midsommarhelg utan uppdates i bloggen, men Louise är tillbaka redan på måndag med nytt&frächt småland-skvaller! där lät jag lite som någon raport-brutta ba "och vi är tillbaka igen redan klockan 22"
så anyway, ha en mysig midsommar och glöm inte bort att hålla er under ett paraply!
besos y abrazos,
J U L I A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0