Balettskor

Hejsan!


Min dag har vart super! Först dans sedan stan för att köpa balettskor och sen gick jag rund lite på stan och kollade lite åt middag träffade mamma och fika blev en jättebra dag! Balettskorna är inte några värstingskor men dem duger väldigt bra och så var dem i rosa :) Nu måste jag packa eftersom jag och mamma tar tåget ner till Småland imorgon eftermiddag efter dansen . Stannar där över helgen och firar midsommar med mormor och familjen . Blir riktigt mysigt det! Så jag bloggar igen på måndag antagligen på kvällen för har dansläger nästa vecka med :) Nej, nu måste jag gå! Pussar och kramar och ha det så mysigt nu över helgen!

/LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0