fartfylld helg!

Tjena mellan bena.!

helgen för mig har varait rolig på alla sätt- har gjort ngt för det mesta hela tiden. engilt mig så börjar helgen med fredagen och på kvällen va jag först på en superbra träning och senare på kvällen när jag kommit hem, så sov emma och ida över hos oss. vi hade no parents hemma så det va skönt! vi spelade gh band och sen så badade vi vid 12 ungefär. eftersom alla va trötta efter en lång vecka så somnade vi inte allt för sent som vi i vanliga fall brukar göra. nsta dag så tog vi det lugnt men sen på kvällen (som kom ganska snabbt) så kom mina kusiner över och min mormor och morfar. vi hade ett litet släcktkalas för mig och jag fick många fina pressenter=) om ni kollar på min andra blogg så får ni se lite knäppisbilder. och dom lägger jag INTE ut mer än högst en gång:P

i morshe va jag tvungen att gå upp tidigt för jag hade träning. det gick alla tiders bra, förutom att jag (klantskallen) körde in foten/ sparkade in foten undertrampetten när vi körde uppvärming - rätt in i en jävla skruv så jag har "värsta!" såret där nu. näe kanske inte värdta värsta men lite ont gör det. snart så ska jag till farsta med syrran. får se om jag hittar ngt snyggt . tänkte använda upp en del pengar som jagg fått :)

ha det bra!

lovelovelove
M


 

världens snyggaste människa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0