Fixar dag!

Hejsan och godmorgon! Har dem som precis gått upp sovit bra? Själv så har jag vart vaken ett tag håller på att fixa lite på mitt rum. Någon som kollade på melodifestivalen igår då? Haha jag kollar varje år så jag har iaf kollat. Jag tycker inte att hon opera sångerskan inte skulle vinna men jag vet inte heller vem som skulle vunnit annars. Agnes hade ju en bra låt . Men stakaren Molly fick bara 2p , Tycker absolut att hon skulle fått lite mer röster.

Dagen idag blir det somsakt städning och till fixning på rumet och dans sen . Har precis satt upp en tavla nu , blev faktiskt bra. Men problemet är att jag har 1000 ideer och jag kan ju inte göra alla. Jag lägger in bilder sedan när det är klart.


                                           Kramar !

                                       / Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0